tisdag 23 september 2008

Undrande dag med Sara

Min dag idag började med en fantastiskt mysig frukost hos Carola! Skratt varvat med allvar över frukostbordet. Som tack fick hon en fantastisk massage av mig. Undrar när hennes stackars kropp fick massage sist.

-Tog cykeln till ett företag för att ha mage och rygg träning. Undrar om de tyckte jag pratade sönder dem med teknik? Kanske, men det får ingå i priset då.

-Cyklade hem i solen och väl hemma tog jag några andetag och åt. Undrade inget, bara åt.

-Sen iväg till gymmet för lite egen träning. Behöver VERKLIGEN träna mer styrka för lår och armar. Repträningen är så sjukt tung. Blev lite ledsen igår för att jag inte kände mig så stark som jag ville och hoppats på. Så jag måste styrka vidsidan om.. suck... Undrar bara när jag märker resultat...
-Sjukt seg inför nästa pass, spinning för 2 personer, jiipiiee!! Vilken energi!
Ja, ni ser ju själva hur pigg jag var, trots energibaren i handen. Äter aldrig såna, men nu var det de enda utväg jag kunde hitta. Bananen innan gav INGEN energi. Undrade på allvar om jag skulle orka utan att svimma.

-Men sen var energin tillbaks. Hoppandes mötte upp Johan och vi tog oss till Kanal Lokal och gjorde våran fantastiska tisdags insats i Panelen tillsammans med Nina. Här undrade vi till om Timbaktus video och hundbajs. Fantastiska ämnen de valt.

-Undrar om jag ska varva ner med film och ev. lite godis nu efter maten...

2 kommentarer:

Liza sa...

Usch, jag skulle oxå behöva träna. Vaduktig du e!!!! Stark och vacker. Jag är rödhårig och... eh ... japp...

Sara Persson sa...

Stark och vacker... tack ska du ha :-)

Du är inte så pjåkig själv måste jag säga dig ;-)