lördag 20 september 2008

Utomhusbarn och spa

Morgonen börjar med att jag och Johan går och äter frukost på Systrar och Bröder. Mysigt! Vi satt ute vilket var jätte skönt. Vi kom fram till att våra barn, iallafall mina ska gå på utomhus dagis. Måste ju vara sjukt friskt och bra för barnen. Och såna barn vill jag ha.
Sen möte jag upp Karolina. Vi tog oss till ett spa och hade en och en halv timmes avslappning. Massage och bad varvat med lite kex och ost! Jag ville ge henne något för all hennes prestation och slit inför OS. Hon har varit grym. Gillar henne starkt, en riktigt go vän.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Karolina Who?

Sara Persson sa...

Karolina tävlade för Sverige i Taekwondo. Hon förlorade sin bronsmedalj.

Oerhört duktig och är som en stridsvagn! Ja, inte privat utan på mattan.

Fredrik sa...

Ja nu känner jag igen henne faktiskt. Tror jag såg den matchen. Mot en spansk tjej var det inte?

Sara Persson sa...

Var du uppe och tittade då?! Det var runt 04.00 på natten, naddsuddare där.
Eller är du en väldigt fligit skådespelare som läser manus på nätterna?

Hon körde första mot Spanjorskan och vann. Spanjorskan var helt knäckt. Hon har nämligen vunnit tidigare mot Karolina och ryker nu i första matchen i OS.