onsdag 10 september 2008

Repträning

Idag åkte jag åter över till Köpenhamn för att träna repträning med Karin som jobbar som cirkusartist på Wallmans.
Jag visade vad jag tränat på under sommar och sen visade Karin vad jag kan fortsätta träna på. Och inte visste jag att min rumpa väger minst, säkert 50 kg?! Ja, det var typ så jobbigt att få upp röven i luften.
Sen visade hon mig en annan grej jag kan jobba på som var enklare och inte så tung för armarna men mer teknisk.

Nu har jag ont i händerna och mitt högra pekfingertipp har börjat sticka och vara lite som om det sov igen. Men så länge det är rött och pulserar så lever det iallfall.

Det känns oerhört spännande och kul att utmana mig med det här!

Det här kortet tog Keba på mig från i sommras på Gotland när jag tränade.

Inga kommentarer: