onsdag 17 september 2008

Nu har jag haft det här vidriga äggbilden här för länge.. Måste in med något mer upp-piggande, fräschare! Jag har mått rätt dåligt sen när jag upptäkte att jag faktiskt åt ett foster, ursch, blää...

Tänkte lägga in en dansfilm igen, det piggar upp, men det får vänta lite till...

Idag har jag haft en skön och lugn dag. Sov ut (som om jag inte gör det varje dag) och sen gick jag på stan och shopade loss. Kläder och Body Shop, rökelser och avslutningsvis en fika med Mattias Palm. Dock ingen dokumentation på det. Men har en härlig bild på honom som sitter uppe på Wallmans i Malmö, den får det bli.

Imorgon hoppas jag på att åka över till Kphm igen och klättra rep. Har haft sjuk träningsvärk. Eller vi kan säga överansträngning i axlar och underarmar. Men jag har vilat nu 2 dagar så jag borde orka i morgon. Liten stund iallafall.
Jag har ju ändå köpt månadskort för 1750kr så jag borde nästan åka över bara för det!

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Vilken sötnos!!

Anonym sa...

Tack Fredrik ;)
Jag vill bara nämna att bilden är från 1996...

anna-lill sa...

Hihi, jag gillar dina vågor Mattias!