fredag 5 september 2008

Fredagskväll och det är dans








Det är fredag kväll och jag här hemma och roar mig själv. Tänkte titta på Chaplinfilm men har inte haft ro i kroppen. Har lite för mycket energi kvar. Trots ett spinningpass och handståendeträning på gymmet idag fanns det energi kvar. Då dansar man av sig det!

Nu är jag sådär härligt go i kroppen. Ska nog gosa ner mig i sängen, ta en av mina Chaplin böcker, en han skrev 1923 om sin första resa hem till England efter 7 års filmande i USA.

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Griiimma låtar!!

Marit sa...

Gud vad härlig du är!!! Vilket party! Kram

Fröken Larsson sa...

Underbara filmer! Det är precis så här man ska göra. Dansa som att ingen ser en, filma det och lägga upp på bloggen:) Fantastiskt.

anna-lill sa...

Hahahah, du är för söt!!

Anonym sa...

Haha... Vi känner inte varandra, men härligt att se hur man kan roa sig själv på en fredagkväll!

Keep up the good spirit! =)

Anonym sa...

Hihi. Jag vill också dansa med dig! Du är för skön!