tisdag 9 september 2008

Akrobatik i Köpenhamn


Idag var jag över till Köpenhamn och börjat en av alla måndagar i höst som jag ska åka över för att träna parakro. Jätte kul! Väl på plats så fattade jag princip ingenting av vad de pratade om. Men de var snälla mot mig ändå.

Vi gjorde roliga grejer, svåra grejer, läskiga grejer. Så nu har jag något att bita i i höst. Ska, ska, ska lära mig!!

På onsdag ska jag förhoppningsvis över igen och träna repträning med Karin. Och visa henne vad jag gjort i sommar när jag övat att lära mig klättra i repet och få styrkan.
Lite nervöst, tänk om hon förväntar sig mer av mig. Har ju haft en hel sommar på mig att träna. Jaja, här är början och jag har hela hösten framför mig.

2 kommentarer:

Oskar sa...

Sjukt sköna inlägg!!! ...och vilka stekiga brillor!! Hoppas du gillar min tribute till dig på min blog.... KRAM

Sara Persson sa...

Ja visst är dom stekiga. Köpta i en mycket exklusiv butik i Visbys hetaste gränder. Och din tribute, I love it!