lördag 28 mars 2009

Lördags hissen

Var över idag till Kphm för att träna. Har lärt känna två goa cirkusartister. En luftakrobat, Elin. Hon visar mig många bra grejer. Många av dem är jag inte stark nog än att klara av plus att min handled sviker mig.
Sen en annan cirkusartist, Mika, som är duktig på det mesta men kör nu mest remar. Vi tränade idag tillsammans och han hjälper mig mycket med handståendet.

Dock så gör min jädrans handled ont och begränsar mig. På torsdag ska jag till en handkirurg och får förhoppningsvis något svar på vad som är fel där inne och gör så ont.

Här är en liten (knappt synbar) "hiss" och ett otroligt fullt urkliv ur repet. Men jag övar...

1 kommentar:

Unika sa...

Du är så duktig på så mycket! Visade detta klippet och det när du står på händer i någon annans händer för min dotter:
- Oh! Så Cooool! Jättecool! DET vill jag också lära mej!
Hon har en poäng tösen. :)
Kram!