tisdag 10 mars 2009

Akrobatik måndag

Det är ny vecka och den innehåller måndagar, vilket innebär AKRO i Köpenhamn. Det var en kul kväll. Många duktiga var där och jag hade även med mig Karro och Rowan.

Karro var jätte duktig för att vara första gången. Jag slängde in henne i allt möjligt. Kanon jobbat Karro.Rowan var med och plåtade våra fina konster vi gjorde. Han är duktig så jag tror säkerligen det blev flera bra bilder.

Fast det bästa skrattet vi fick bjöd Karro på när hon skulle upp två man hög och lyckades när hon var halvvägs sätta sig på Ulriks huvud!! Hela hans ansikte försvann. Som vi skrattade!!!! Underbart Karro, älskar dig!

Jag jobbade lite med en finsk kille som typ kan allt. Han har hjälpt mig med mycket inom handståendet.
Vi gjorde lite två man hög utan stöd, hand fot liggandes och fot hand med en fot.
Och i loughen hand hand och sen uppkast till hand fot som vi klarade!!!
Idag mår min handled inte alls bra. Men det kan ju vara bara överansträngning och lite träningsvärk.... HOPPAS JAG!!!!

Inga kommentarer: