tisdag 24 mars 2009

Audition dax

På fredag ska jag på två audition i en. Kan ju lika bra slå två... eller... Kill two birds in one stone som jag lärt mig att det heter på engelska.

Les Miserablés och Mary Poppins i Köpenhamn. Dock så är det stepp till Mary Poppins och ja, ni ser ju på stepskorna hur ofta jag steppar. Kan det verkligen inte! Står bättre på tåspets än steppar och båda ligger väl rätt lågt på min kunskapslista.(Dammludd på skorna, ser ni....)

(Testar inför en balettfotning)

Men jag ger det en chans och ger väl någon ett gott skratt om inte annat.
Sen ska jag sjunga dramatisk musikalteaterlåt från Les Miserablés, ska snart på sånglektion för att få till det riktigt bra.

Dock fortfarande ledsen....

4 kommentarer:

Unika sa...

Stort LYCKA TILL!! Får du någon av rollerna (eller båda) så ska jag komma och titta! Lovar!

Kram

Tessan sa...

Jag tog bort steppjärnen från mina skor för flera år sen, och skulle jag ställa mig sådär på såna där balett-skor så skulle jag bryta tårna! DU ROCKAR FETT, BRUDEN!!! Kör så det ryker! =)
Visa dom var skåpet ska stå bara! hihi...
Jag tror på dig!
Massa kramar.

Anonym sa...

Kör hårt finaste du!!

Chipset

Sandra sa...

Stort lycka till!!!