söndag 22 mars 2009

Söndag

Idag är jag lite ledsen, men inget jag vill ta upp....

Däremot så vill jag berätta om min vän Pernilla som jag lärde känna på Wallmans här i Malmö. Hon var servitris och mycket rolig härlig tjej. Vi satte en gång under jultiden en liten kanna med mjölk i en av barerna och lät den stå där och se hur länge den fick stå och hur rutten den kunde bli.
Den stod läääääänge!!! Sjukt äkligt!

Vill att ni tittar in på hennes rörande blogg. Även om ni inte känner henne så tror jag, speciellt som kvinna att det kan få en att få en inblick och tänka lite på vad som kan hända och vända våra liv med ett andetag.

1 kommentar:

Jag heter sa...

Du är bara så rolig, Shit jag kommer ihåg det, gud vad kul vi hade det. Saknar den perioden i mitt liv:))). Tack för att du bryr dig om mig, det värmer så. Kram Pernills