fredag 23 januari 2009

Tjejer i duschrummet

I bland önskade jag att jag kunde ta kort i tjejernas dusch/omklädningsrum.

Härre gud vilka underkläder det säts på. Allt från fina, fula, funktionella, obekväma, inga alls (jag idag, glömde...) sexiga, vulgära och den som jag hade velat tagit kort på, de där 80/ 90- tals höga stringisarna!! Som är högt uppdragna och jag tror hon till och med hade mönster av leopard eller nåt.

Här är jag som Klara i mina fantastiskt uppdragna string
för att minas den tiden då det var inne.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Ta kort vettja:) Det gör nog inget.

Liza sa...

String kan inte vara nyttigt för någon... ett snöre där bak låter inte alls som en trosa, det låter som just det. Ett snöre där bak... Jag la ner mina i en sopsäck för länge sen... HUA!!!

Sara Persson sa...

Fredrik: Ja, jag kan ju smygfota.. haha...

Liza: Jag har dem när jag jobbar. Min rumpa är för stor för vanliga trosor, de åker bara in i rumpen och blir string då. Men jag kommer inte köra med geopard mönster.. haha...