lördag 17 januari 2009

Fröken primitiv

Jag vet inte hur primitiv man kan bli. Jag är nog långt från jätte primitiv men jag märker också hur jag tycker mycket funkar som det är här hemma.
Här kommer lite primitiva hörn från min lägenhet.

Här är min rullgardin, med specialgrej i mittenEn klädnypa som håller fast lampan i fönstret under natten. Annars slår den mot fönstret av draget från fönstrena som är öppna.här är en hylla som är uppspikad på betongvägg. Inte att rekommendera. Sen har vi det där med elsladdar som inte är på plats. En röd gummisnodd gör susen.

3 kommentarer:

Oskar sa...

Förslag till ny rubrik på ditt inlägg: Fröken jag är inte rädd för att dö i mitt eget hem

Sara Persson sa...

Haha.. den var mycket rolig Oskar!!

Matilda sa...

=) sketabra ju, man kan ju lösa det mesta!