onsdag 14 januari 2009

Hand till hand

Nej, det är inte jag. Tyvärr.
Men det här är ett av mina mål inom akron.

I går började jag!! Vi körde i lounchen. Och hej och hå att från att stå två man hög (på undermanens axlar) greppa tag i händerna och sen hepp ger han mig ett tempo och jag ska upp och stå på händer i hans händer...

Jag klarade det inte men nu har jag börjat och det känns så kul. Vill träna det varje dag, så kul är det. Men jag övar lite här hemma på ett par skor för att få ett annat grepp och träna att gå upp och ner på dem för att bli starkare.Shit när jag kan lägga ut video på när jag gör det! Ska nog filma det nästa vecka även om jag ännu inte kan det, vi får se.

2 kommentarer:

anna-lill sa...

Du är så målmedveten Sara, det är fantastiskt! Ser fram emot att se dej göra det dära & sen lära mig:D Kraaam!

Fredrik sa...

Det där lär du dig i ett hafs:)