lördag 3 januari 2009

Min dubbelgångare

I dag såg jag Rakel Molin på stan vid St:Eriksplan i Stockholm.

Jag kände att nu var det dax. Dax att berätta för henne att hon har en soul mate, iallafall i utseende.

Så jag sprang ikapp henne och pressenterade mig. Och så berättade jag att vänner som icke vänner, folk när man är ute kommer fram och frågar om jag har en syster som heter Rakel. Och berättar om hur otroligt lika de tycker att vi är.

Nu vet jag inte om Rakel tyckte det här var lika kul som jag tycker. Men hon var artig och log mot mig. Sen var det inte så mycket mer med det och så gick vi åt var sitt håll.

Men nu vet hon iallafall! Undrar hur hon tänkte när hon såg mig....?

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahahaha...du är inte klok! Men det var väldigt modigt, och roligt:)

Anonym sa...

Shit, jag har faktiskt inte tyckt att ni e så lika innan, men nu när jag såg bilden på henne så insåg jag det också.. NI ÄR LIKA! =)

Puss.

Oskar sa...

Du är underbar Sara!!! Helt rätt! Kan riktigt se hennes min framför mig...haha!!!!