fredag 7 november 2008

Dansar mig trött....

Vad gör man när man har för mycket energi och beter sig som en idiot här hemma?

Jag sätter på musik, dansar runt.
Står på händer tills jag har allt blod i huvudet och måste vila.
Började göra situps men det var för jobbigt så det slutade jag genast med.
Sjunger till musikaler och leker musikalartist.

Ska snart till Patrick Prinsen och mysa med god mat och massage och tv. Så det ska bli skönt. Men då vill jag vara sådär skönt slut som så många andra är en fredagkväll om man är en 9-17 jobbare.

Jag är ju för fasiken arbetslös och inte alls utpumpad!
Gör allt för att bli trött...
Suck....

8 kommentarer:

Anonym sa...

gud vilken bra koreografi...
du får koreografera för mig en dag...

bisous från en anonym dansare

Sara Persson sa...

Absolut, Skånes vill säkert ha lite seriös dans också på sin repetoar ;-)

anna-lill sa...

Åh jag saknar dej Sara!

mavis sa...

ha ha vilken rolig blogg du har!! I like! kram Marit

Sara Persson sa...

Kul Marit att du tycker det! Tack!

Anonym sa...

Haha....Saris, du e ju sjuk! Sjuk och skön.... :D Det gillar jag.

PS: Jag är ingen gubbe....inte än DS:

Sus sa...

Men...*frust*
Hur mår du egentligen???

César García sa...

Ja, kanske har du lite för mycket tid över... jag brukar annars ha sex när jag är uttråkad... (eller kåt...)
Hahaha... jarru sara peee, vi är perfekta...

c.