onsdag 26 november 2008

Bonsoir mon amies!

Sitter pa ett internet stalle och forsoker skriva pa ett franskt tangentbort, valdigt krongligt men ska forsoka fa ner nagot iallafall.

Idag var jag och Rebecka och tranade sjalva pa skolan, Sofia behovde vila.

Vi stod pa hander och pa varandras axlar (tva man hog) och gjorde aven lite laga serier. Roligt som attans!!

Trivs att vara bland dessa cirkusartister som ar sa inspirerande att titt pa. Ligga och stretcha i cirkustaltet och kanna att det har ar mitt liv och far ett leende pa lapparna.

Ska snart ga och handla mat for att sen ga hem till mig och laga mat och kanske titta lite film.

Klart slut, ut, Salut!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

ah, vad jobbigt det ar att lasa nar du skriver pa en dator utan aao. har far du smaka pa egen medicin:)
Men hoppas du har kul i frankrike och att du inte ater for manga baguetter, salut:)

Oskar sa...

Hej hej, om du trycer ner "alt"-knappen och medans du håller in den så trycker nummer så kan du skriva å ä ö =) Här min vän, en liten mall! =)

Alt134 = å
Alt132 = ä
Alt148 = ö
Alt143 = Å
Alt142 = Ä
Alt153 = Ö

Kram

Liza sa...

Allt låter helt fantastiskt!! =9
Har faktiskt själv varit i Paris en sväng med Wendels och lärt mig bli clown... Frankrike är underbart!

Sara Persson sa...

Fredrik: Ja, det ar lite jobbigt och jqg forsokte med Oskars trick men det gick inte!! Fransmannen ar bra envisa att halla pa sitt, Merde!

Oskar: Som du marker gick det inte..... :-(

Liza: Vad gick du da for skola, kurs? Later ju jatte kul!