söndag 23 november 2008

Samedi

Sov i natt i Rebeckas säng, otroligt skönt!! Innan och som det även blir i natt får jag sova på golvet. Men det blir bättre nästa vecka, då får jag en egen lägenhet.

Har idag tränat mellan 14-17 i ett stort kallt tält på cirkusskolan här i Lomme. Vi fick igång värmen liten stun med en värmeluft som luktade bensin.
Tränade handstående, lite barstolar, ja, det heter så när man sitter på undermanens fötter. Och lite två man hög. (När man står på axlarna på undermanen)

Efter en god middag med Rebecka och Sofia hemma hos Rebecka gick jag och Rebecka vidare ut en sväng. Kul kväll. En katalan kille, Jordie, som är underman i parakro kvartet kom förbi. Rar kille om jag såg sist jag var här i mars. Men tyvärr kan vi inte konversera med varandra då jag inte pratar franska och han inte så bra engelska. Så jag log mest mitt finaste leende mot honom.

Nu ska jag sova. Bon nuit!

Inga kommentarer: