lördag 8 november 2008

Jag börjar tro lite på det..

... att vi haft liv tidigare.

Jag måste ha varit en 1700-tals kvinna som levde i lyx.
Det känns som att komma hem när jag surfar runt här på olika sidor om slott, kläder, kungar mm.

Men att leva upp efter sitt förflutna kostar. Att få en klänning uppsydd kostar runt 10 000kr.
Sen ska jag ha tillbehör som underkläder, smycken, skor. Då plötsligt blev det skit tråkigt att återuppleva mitt förflutna liv.

Men jag vill iallafall sträva mot att vara med på maskeradbalen nästa höst på Kalmar slott!
Det kommer bli sååååå jätte fantastiskt! Jag kommer nog gråta av lycka.

2 kommentarer:

Oskar sa...

Gillar din rubrikbild starkt!!!!

Anonym sa...

Jag tror att vi var syskon och hette Beata och Paul Von ungern Sternberg, och vi bodde på Ericsbergs slott och åt konserverade päron och låg med alla snygga drängar och sen red vi på stora hästar och drack rödvin i en fårhage....
Kram Chipset Von Chipz