söndag 26 oktober 2008

Vilken Lördag!!

Jag åkte till Kristianstad för att titta på Mattias som gör Hetaste Laget där. Vilka killar som spelade tjejer. Klockrent!!
Tyvärr hann jag inte säga hej. Jag var tvungen att springa till tåget för nästa föreställning. Ladys Night.Spännande koncept: Att bara ha tjejer i en lokal och killar på scen.
Det var bra! Mycket duktiga dansare, kanon musiker och de tre huvudkillarna var mycket bra!

Min favo Peter Stormare fick jag chansen att träffa senare på kvällen. Han gjorde även en ny sms inspelning till mig som jag nu stolt har när ni messar mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha va kul, spelade du upp den gamla för honom?
Vad säger han på den nya, är det rumsrent!!
kram //Keba

Sara Persson sa...

Från filmen säger han: Greta kom ut nu för fan, torka ärschlet, skynda på!

Och nu säger han: Sara kom hit nu för fan, torka ärschlet först, annars hjävlar ska jag spöa upp dig!

:-)

anna-lill sa...

Hahaha va underbart! Vill också ha!!

Anonym sa...

coolt att ha träffat Stormare.....!!!

du kan ju försöka få honom som pojkvän....?