lördag 4 oktober 2008

Ladies and Gentlemen

Vart i London tre dagar. Tittade bla. på Nina som var fantastisk i Spamalot!!
Jätte kul och se och det var en väldigt rolig föreställning!
Var även på London Prison Museum.

Sen tog jag mig till en berömd hatt affär, där även Charles Chaplin var trogen kund.
Pratade med en man som var mycket trevlig och berättade om höghattar för mig. Förstod väl inte allt men öronen var stora som elefanters.
De hade även en höghatt av bäver hår från 1740.
Det har jag aldrig sett och trodde aldrig jag skulle få se. Se så fin den är.
Innan jag lämnade butiken för denna gång köpte jag en sandwich keps.
Gillar den starkt!!

3 kommentarer:

anna-lill sa...

Såklart du gjorde!

Söt!

Sara Persson sa...

Fast jag kommer väl få skura golv och servera kungen i 1 år för att kunna betala tillbaks den :-)

Matilda sa...

Cool!