tisdag 21 oktober 2008

KOST o TRÄNING

Så här ser oftast mina middagar ut
Jäkligt nyttiga känner jag men kanske inte alltid super. Men de innehåller allt ändå. Kolhydrater, protein och fett och det smakar gott!!

Men kan det då ligga något i att jag skulle försöka att bli vän med en sån här burk ändå...
Men tänk om jag börjar se ut så här dåJag hoppas iallafall att chockladpulvret ska hjälpa mig att återhämta mig snabbare efter träningspassen.
Men jag känner mig lite fanatisk med den här burken hemma.

Någon av Er som har erfarenhet av de läskiga burkarna?

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Jag har en 100 whey protein hemma, skönt efter träning. Du kommer märka skillnad, lite mer muckler:) Men kolla vilket sötningsmedel som den har, kolla att den har sukralos istället för typ aspartam. Mycket bättre för kroppen.

Sara Persson sa...

Fredrik: 100, jag har bara 3 haha.. vad har du för dunder burk??

Shit, min innehåller aspartan. Och hon sa att den var sockerfri, då tänkte ju inte jag att de istället blir kemiskt socker... hmm...

Mukler... suck... de vill jag ha, men gärna att de stannar kvar därinne i kroppen och inte syns så sjuk mycket. De ska bli funktionella istället för estetiska.