lördag 6 december 2008

Wallmans

Var idag och jobbade på Wallmans efter många månaders uppåhåll. Shit, rutinen sitter i ryggmärgen. När jag sen stod i disken med Carro så gick det i 180.

Det var en bra kväll, vilket var skönt!

Härligt att träffa de som jobbar där, gamla som nya. Och framförallt att träffa min Johan Hwatz. Åhh.. jag kunde inte sluta krama honom.

Sen kan jag också medela ang. Er som läste mitt inlägg att jag sökte och fick jobbet i Växjö Revy. Det blir inget av det tyvärr. Jag tackade nej pga. den väldigt låga lönen de ville erbjuda mig. Jag försökte förhandla, men det gick inte.

5 kommentarer:

Oskar sa...

Bra att du vet vad du är värd! =)

Anonym sa...

Du är bäst Sara! Kan aldrig sluta krama dig heller!

Anonym sa...

Härligt Sara! Jag kan aldrig sluta krama dig heller!

Liza sa...

Va fin du är Sara!!! Kan du inte komma o jobba hos oss oxå, så att man får träffa dig?
Kramar

Anonym sa...

Bra chipselina!
Man ska inte slava!
Pöss pöss pöss