lördag 13 december 2008

Suspdans och Prinsen

Dansade mitt solo igår på ett forum som är som en öppen scen.

Jag hade ett solo en vän gjort till mig som hette: Sara Persson x 3.
Kul solo. Dansade bla. i mina tkd skydd, (bland annat suspen jag har på mig, väldigt roligt).

Sen på kvällen gick jag till Wallmans och satt i baren med Patrick, Prinsen. Jag kallar honom så, en god vän jag haft många år.
Jag borde gått hem tidigare. Men nej, dricker lite för mycket och hänger lite för mycket på stackars Johan för att visa hur mycket jag tycker om honom. Johan uppskattar det, men kanske inte när jag är lite för glad i hatten. Idag skäms jag....

Sen blir det ett missförstånd via mobil sms med en kille från jobbet. Inte bra det heller. Vi blev sittandes jätte länge i telefon för att reda ut det. Sms kommunikation är svårt att förstå rätt ibland.
Suck kallas det här ångesten dagen efter??

1 kommentar:

Matilda sa...

=) härligt inlägg!!! Fick du se ngn lucia? Kram