tisdag 23 december 2008

Stockholm och minnen

Det här är 1999, då jag var 23 år
1995 då jag var 19år
Här är jag 1997, 21 år


Det har varit mycket, Lille, arko, handstående, livet, Köpenhamn, jobbat lite, planering...

Har nu tagit mig upp till Stockholm för att fira jul. Alltid någon viss känsla att komma hem till Stockholm. Så mycket minnen. Har ju faktiskt inte bott här sen 7 år tillbaks så sist man skapade större minnen var fram tills jag var 25. Det är ett tag sedan.

Börjat planera våren lite.

Ska dra en helg till London med far i januari för att titta på Chaplins kvarter där han bodde som barn och titta efter höghattar på marknader.
Sen funderar jag starkt på att dra till Paris i mars och plugga franska 4 veckor.
Jag må vara arbetslös men dock inte sysslolös... Vilket förvisso inte stärker min ekonomiska kris.

2 kommentarer:

Oskar sa...

Vilka underbara kort... =) Kram och riktig god jul på dig!!

Fredrik sa...

God Jul:)