fredag 29 januari 2010

Projekt

Jag har börjat ett projekt som jag inte vet hur länge det kommer att hålla.

På nu en vecka har jag inte tvättat eller borstat mitt hår. Ska se hur länge jag klarar det.
En vecka är inga problem. Jag brukar inte tvätta håret förens efter 5-6 dagar.

Jag sköljer ur det lite då och då eftersom jag tränar och svettas men inget annat ska gälla.

Vi får väl se hur länge jag kan klara det.

Nu har det börja lukta och börjat bli lite fett en bit från hårbotten och 10 cm ner.

3 kommentarer:

Oskar sa...

Okej....du har alltid varit lite speciell men nu har du väl ändå VÄL mycket fritid eller?? =) Jag ser med glädje fram emot bilder på naturliga dreeds inom kort för så envis som du är håller du väl igång projektet bra länge... =)

anna-lill sa...

But why?

Sara Persson sa...

För det är så att vi är så rädda för att inte tvätta håret var annan eller var tredje dag. Många tycker också hår luktar äkligt... och då vill jag liksom gå emot det och testa hur länge man faktiskt klarar.