tisdag 2 februari 2010

Äntligen jobb

I går fick jag brev hem om att jag fått anställning på Astrid Lindgrens Värld. Jobbade där 2005 och 2006 och nu ska jag få jobb 2010, super super kul, ser verkligen fram emot det!
Jag ska spela Sofia från Bröderna Lejonhjärta och Undis från Ronja Rövardotter.
Sen har jag också fått ett obetalt jobb tillsammans med Johan Hwatz. Vi sökte inför ett pilotprogram där de ville ha två programledare till ungdomsprogram, det gick vi och sökte och fick det. Så snart börjar inspelningen.

Känns otroligt roligt just nu men mycket, men så är det väl alltid. Allt på en gång. Undervisar, jobbar, går kurs också 2 veckor. Härligt!!

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Fan va kul, grattis!

Anonym sa...

Grattis, grattis till jobben. hoppas vi kan komma och hälsa på något, jag har ju aldrig varit på alv!
kram Keba

Oskar sa...

JÄTTEGRATTIS!!!!!!!!!! Det är du värd tjejen!

Unika sa...

Vad roligt! Grattis! Hrm, då kanske man skulle ta med barnen dit i sommar då... :)

Sara Persson sa...

Det tycker jag ni ska göra så kan vi ses där som en blind träff :-)

anna-lill sa...

Klart vi ska komma & hälsa på! Åhhh det vill jag verkligen! Jag är så glad för din skull vännen!:)