lördag 7 februari 2009

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Sandra här på bloggen. Bäst att jag gör den för annars kan man tydligen drabbas av ond bråd död om man låter bli. Som att få kyrktorn genom bröstkorgen till exempel.

Utmaningen heter 666.
Regler: - Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.

-Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

Stockholms Slott, 2006.
Ett av Tess och minafotoprojekt vi haft genom åren.
Här i blond peruk med en hatt och klänning. Även oranga skor som tyvärr ej syns.

Jag skulle vilja utmana några av mina vänner på det här:
Mottar ni utmaningen:
Tessan Cambrant
Anna-Lill
Oskar
Fredrik
Line
Liza
Marit

- Chipset, dig utmanar jag senare ;-)

2 kommentarer:

Unika sa...

Om du vill har du en utmaning till hos mej.
Annars får du säga till.

anna-lill sa...

Härlig färg på läpparna du!