tisdag 10 februari 2009

En tilll utmaning

Fått en till utmaning av
En ovanlig vanlig mamma
vilket jag såklart tar emot och utmanas!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar."

Ovanor, har jag det... hahaha... jaadå!

1. Sover gärna länge om jag kan. Kan behöva minst 9 timmars sömn. Lite dumt, för ibland blir det 11.00 jag går upp.

2. Ställer mig sällan i kö när det finns en kö. Utan tror att jag kan hålla min plats även om jag ställer mig längre in i affären (ex. kaffe) Vilket går rätt bra men övriga i kön tycker inte om det.

3. Att kunna bli tjurig när det inte blir som jag vill. Något barnsligt jag haft sen liten.

4. Att vara duktig på att använda mössa och halsduk.

5. Kollar alltid spisen två gånger innan jag lämnar lägenheten.

6. Har verkligen inget tålamot när det gäller vänta. Jag tror inte ens jag vet vad det är.

7. Dålig ovana att jag aldrig kommer till skott att lära mig franska. Har sagt det nu i 8 år.

8. Kan bli för ensamvarg. Hellre ensam själv än ensam bland fler. Så då blir jag hemma mycket i min lya och nördar ner mig med Chaplinfilmer och böcker. Men jag mår bra då!!


Ja, det var mina svar!
Jag hade en utmaning precis men testar och ser om jag kan utmana några igen.
Anna-Lill
César
Marit
Line
Chipset
Oskar
Tessan
Sandra

2 kommentarer:

Unika sa...

Kul att du antog utmaningen. Hoppas handleden kryar på sej snabbt!
Kram

Sandra sa...

Jag ska klura på den ett litet tag! ;) Kram