måndag 28 mars 2011

Vardagen

Jag har fin besök av Sofia som numera bor i Paris igen. Hon har sen 6 år tillbaks jobbat i Abu Dabi som flygvärdinna. Kortet är från December när Sofia var på besök senast. Frukost som alltid på golvet när det var besök hos mig i min förra lägenhet. Mysigt!!

Jag har fått en ny liten finne som jag fick sist under höger armen som börjar bli större... Sjukt orolig för att behöva gå igenom samma resa som jag gjorde sist med akuten och skära upp och tömma och grejer, den resan vill jag... eller GÖR jag INTE om igen. Så i morgon är det vårdcentralen som gäller för att eventuellt få antibiotika. Bilden är från förra gången då jag hade bölden. Så kläm aldrig på finnar som inte vill komma ut!!!
Tränar och undervisar. Läser manus och gör röst övningar för att vårda och bygga upp rösten inför sommaren. Det kommer hjälpa mig oerhört när man väl sen börjar jobba! Har vi inte söta träningskläder?! Borde vara stilpoäng på det!

Inga kommentarer: