fredag 11 mars 2011

Fredags kväll

Det är fredag och jag började morgonen med frukost hos Carola. Härliga Carola. Efter 2 timmar så var det som att vi precis börjat prata om saker och ting. Men jag var tvungen att röra på mig och gå iväg för att fortsätta till en skola för att undervisa 6-8 åringar och 9-11 åringar i dans. Mycket prat och frågor mer än dans känns det som ibland. Ex. Sara, kan inte du släppa ut håret. Sara, varför har du raggsockor på dig? Sara, vad jobbar du med?

Nu äter jag chokladkaka och ska snart hoppa i badet och sen iväg till en vän, Anna Rydén och fira hennes födelsedag som var i går!
I morgon är det storstädning på Karavan, cirkusstället från 13.00 och framåt.

Må gott mina vänner där ute och trevlig helg på Er!

Bjuder på en härlig gammal bild från 2001!

Inga kommentarer: