torsdag 23 december 2010

Jul på Kungsgatan


Här hemma hos mig spelas just nu Elvis i stereon och julstädningen är klar. Julklappar under granen som hängt med sen barnsben från mitt dockskåp. Mika är med mig och hans syster Sanna är på besök över jul.
Dock är nog inte Jesus med oss så mycket för här hemma är det Krishna som har tagit plats. Mikas syster är troende till den Indiska tron så här hemma står ett litet kapell till Krishna.

I morgon ska vi ta spinning av allt man kan göra en julafton, det ska bli intressant. För Johan som har spinningen brukar allt göra något annorlunda till den spinningen.

2 kommentarer:

ulf sa...

Ha en god och bra julafton. Men visst saknar jag dig min älskade dotter Sara.
Spela Elvis julskiva är ett mycket bra val. Lyssna till Silent Night.
Det bor cirka 300 000 personer i sveriges tredje stad, och av dessa är det en som cyklar när det är snö och stark kyla. Vem kan det vara.
Pappa som önskar er alla en riktigt GOD JUL.

Unika sa...

Hoppas du haft en riktigt härlig jul!
Roligt att flytta! Det är alltid skoj med nytt, oavsett om det är ny lägenhet eller nytt kök.
Jo, det blir en hel del jobb med köket, men det är jättekul! :)

God fortsättning!