torsdag 30 december 2010

Det gångna året 2010


Bilderna:
- Mika och jag tränar
- Johan och jag bakar
- Bild på mig
- jag på Island
________________

Jag brukar varje år tänka igenom vilka som kommit in i mitt liv efter det år som varit.
- I år är det alla Karavan människor vilket är jätte roligt. Alla är de så goa!
- Kollegorna jag jobbade med på Astrid Lindgrens Värld i år som jag








Det har även hänt lite större saker i år än tidigare år.
Jag fick Alv igen vilket gjorde mig jätte glad!
Har sålt min lya och köpt ny lägenhet.
Den 15 januari 2011 har jag bott i Malmö i 9 år.
Mika och jag har/ska flytta ihop.

Jag ser fram emot ett bra år 2011! Med nya spännande äventyr och nya livserfarenheter.
GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER OCH BLOGLÄSARE

3 kommentarer:

maria sa...

En kram till dig tillbaka!

Unika sa...

Önskar dej ett riktigt gott slut och gott nytt år!
Vad roligt att höra att du och Mika ska flytta ihop. :)

Kramar från mig

anna-lill sa...

Gott nytt år!! :)