måndag 25 oktober 2010

Nu är det mycket och det är lite tufft

Nu är det mycket och det känns tufft.
Jag har satt mig i situationen att jag sålt och letar nytt. Letar bostadsrätter som hyresrätter. Lägenheter finns det men inte alltid det man vill ha eller så har inte min fika pengarna. Hyres är ju bara att glömma så vida jag inte vill ha en hyra på 7000kr/ månaden.
Men oavsett så från 3 januari är jag bostadslös.
Det är stora pengar och stora beslut som ska göras och som jag försöker förstå mig på. Föreningskoll/ lägeskoll. Jag har i kväll mailat ett kyrka för att höra hur ofta de ringer i sina klockor för att veta hur störd man blir av det om man bor granne med kyrkan.

Sen så har jag senaste veckorna varit förkyld och inte kunnat börja träna mitt rep, längtar efter det och känner hur jag tappar min uppbyggnad av kroppen i mån av träning. Och nu när jag blivit bättre så kommer nästa grej, bölden. Och det vet i katten hur lång tid den tar på sig att läka.
Sen ska det dras ut en tand och laga en, inte heller kul när jag vill träna och även jobbar med just träningen, så det drabbar även inkomsten....
Suck... jag hoppas verkligen detta får med sig något gott!

1 kommentar:

Line sa...

Kära Sara! Håll ut, det blir bättre snart! Kram!!