söndag 24 oktober 2010

Härlig lördags kväll/natt

Det blev akuten från 21.00-02.30. Jag hade så ont under dagen så jag var tvungen att göra något mer än att vänta på pencillinet att värka.

Jag blev skickad fram och tillbaka från akuten och vårdcentralen men till sist med remisen i handen hamnade jag på akuten. Där väntade jag 3 timmar på läkaren. Sen gick det undan. 30 minuter senare hade han lokalbedövat (vilket gjorde så hjä__la ont att få) och skalperat upp och tömt bölden.

Sen de 2 resterade timmar jag var kvar på akuten var att få min kropp att sluta skaka. Att inte svimma varenda gång jag reste mig (vilket jag gjorde 3 gånger) och få starkare värktabletter för det gjorde så satans ont.

Nu är det söndag och jag är öm och ska inte göra annat än ta det lugnt och gå på 2 visningar på lägenhet. Vilken pers.
Så vänner, tryck aldrig och försök få ut något från en ömmat kvissla, det är mitt råd!!

Inga kommentarer: