onsdag 28 april 2010

Jag är kär


Den här fick jag lära mig i går av Karin när jag var och tränade i Köpenhamn Wallmans med henne. Det var kul och träna med henne. För det var över ett år sedan vi sågs sist och som tur är, även om det känns som att det går trögt med reputvecklingen, så kunde jag lite mer denna gång.

Den här spagatgrejen var inte helt enkelt att få till. Jag måste börja stretcha spagaten igen, men ska försöka få till den, den är rätt snygg.

Jag har också insett att jag måste köpa nytt rep! Jag blev kär i Karins rep igår. Så enkelt att klättra och så medgörligt runt kroppen. Mitt jäkla rep som är för tjockt och hårt känner jag ännu inte efter 1 år någon direkt kärlek till.
Så nu ska köpas nytt rep och bli kär i :-)

2 kommentarer:

Unika sa...

Jisses, det ser livsfarligt ut! ;)

Sandra sa...

Gud vad det verkar roligt!!!