torsdag 18 juni 2009

En vanlig torsdag

Har varit i Köpenhamn för att repa med Mika och Emanuel inför en nattshow som ska vara på cirkusskolan och vi ska göra ett litet nummer där Mika och Emanuel gör monsterakro (de är lika stora vilket är väldigt roligt att se) och jag ska vara den sexiga sångerskan.
Passade även på att träna lite svings i ringar. Min 80 kg:s tunga röv får jag inte upp när jag svingar mig i repet. Mika trodde inte riktigt att det berode på det utan mer om att jag inte har tekniken, så jag fick övningar i ringarna. Nu har jag haft oerhört mycket träningsvärk i 2 dagar!

I dag har jag tvättstugan och ska ha spinningpass och på kvällen ska jag prata hemsidearbete med en kompis som vill ha en hemsida jag börjat jobba på.

Mika och Emanuel

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!!

1 kommentar:

Unika sa...

Låter som du har fullt upp du med! :)
Kalmar slott var intressant, mycket historia där, men efter ett tag kände jag bara att jag ville bort därifrån. Inget ställe jag gillade, även om jag egentligen älskar gamla slott...
Men bal med 1700-talstema låter ju riktigt coolt! :D
Ha en härlig midsommar!
Kramar