söndag 7 juni 2009

En söndag på Svt

idag var Mika och jag till Svt och deltog i programet "Talang" fast för kids. I Bobster har de det här programet och man får 2.30min att tävla inom och göra vad du vill.
Jag och Mika tryckte ihop vårt akro nummer.

Det var en lång dag upp 07.00 hemma 19.00. Lång dag och mycket väntan. Men vi gjorde ett bra nummer ifrån oss och barnen lätt oss vara kvar och tryckte inte ut oss. Men ändå är det bara en som får gå vidare... Det stod mellan en kille som var mycket duktig och entertainer, jonglerade och trollade och Mika och mig.
e
Programet sänds någon gång mellan september och december. Suck... jag vill ju se det nu!!

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Vann ni då?

Sara Persson sa...

Vann gjorde vi på sätt och vis men ändå inte. Vi vann av oss 4a och ska till semifinalen.

Unika sa...

Låter som en rolig dag, även om den var lång! Grattis till semivinst. :)
Hoppas jag inte missar programmet när det väl sänds, du får gärna påminna.

Oskar sa...

Shit va skoj!!! Missa INTE att blogga så fort du vet när det sänds!!!!! KRAMAR PÅ ER BÅDA!!! ;)

Sandra sa...

Lycka till!!! Kraaaam