måndag 4 mars 2013

Vaktmästare efterlyses

Jag har flera tillfällen om olika ärenden hört av mig till Riksbyggen som är det företag jag ska höra av mig till om jag behöver en vaktmästare och gör en felanmälan på något. Nu är jag rätt irriterade på dem och undrar hur de jobbar så jag skickade ett mail till dem via deras hemsida. Det löd si så här: 


Hej! 

Jag undrar lite hur ni jobbar. 
Jag ringer in till Er och gör en felanmälan eller som jag också gjort en felanmälan här via nätet. 
Det antecknas och går vidare till vaktmästaren. 
Vaktmästaren ser anmälan, sätter sig ner och tar en kaffe och pillar sig i naveln?!! 

Eller har ni så mycket att göra så ni tar minst en månad och längre tid på er att ta tag i en felanmälan? Tips: Anställ fler då! 

Eller avgör ni på bordet om vad som är viktig prioritering och väntar tills jag gjort minst 3-4 anmälningar innan ni rycker in och åtgärdar min felanmälan? 

Undrar verkligen hur ni jobbar! 
Tack på förhand, Sara

2 kommentarer:

Ulf sa...

Tufft av dig, men helt rätt. Ringer man felanmälan så SKA någon kolla det fel man ringt in.

UP

Sara Persson sa...

Jag ska även ringa dem i veckan och då tänker jag lägga upp det samma. Fråga om hur de jobbar egentligen. Är rätt trötta på att det inte händer något och man ringer in flera gånger.