tisdag 12 februari 2013

Upp och ner far och flyg

Nu händer det grejer hela tiden vilket är kul men jag är inte riktigt med på tempot ännu. 

I helgen var jag i Hallstahammar för en kurs jag hade i Kroppen som uttrycksmedel. Det blev en jätte lyckad kurs som var jätte kul att ha! Sen nu i veckan åker jag upp till Sälen några dagar för att ha det gött och åka skidor. Sen ner till Malmö för lite undervisning i dans. Tillbaks till Stockholm för att göra lite efterpålägg av ljud till långfilmen jag spelade in förra året som har premiär i sommar/ höst 2013. Spännande! Sen tillbaks till Malmö för fortsatt undervisning och träning i cirkusrepet. Allt detta på bara några dagar. Så det blir en del resa upp och ner men det är det värt. 
Det var det jag hade att skriva om för denna gång. 

Inga kommentarer: