onsdag 10 oktober 2012

Paris semester

Nu är de 4 dagarna i Paris över. Det var 4 mysiga dagar med mycket strosande runt och även något som jag aldrig gjort när jag varit i Paris, vilket jag nu säkert varit runt över 20 gånger. Det var att besöka Lovren! Det var en glad överraskning. Tyckte om det! Napolions salar var helt fantastiska!!

HOTELLRUMMET VID LIÉGE

 MIDDAG MED SOFIA OCH KRISTIN OCH OLIVER
 VACKRA TORNET
REGNIGT LOVREN
 BESÖK VID CHARLES DE GAULLE DE ÉTOILE
 KORTSKRIVNING VID POMPIDOU
DE FINA SÄLLSKAPET JON OCH JAG I PARIS



2 kommentarer:

ulf persson sa...

Du slår mig med hästlängder angående besök i Paris.
Men en sak har du nog inte gjort i denna fantastiska stad, åkt spårvagn.Vilket jag gjort vid några tillfällen. Det du!

Ulf

Sara Persson sa...

Så sant så sant. Men vart hittar jag spårvagnarna?