fredag 13 maj 2011

Dagens påståenden!

DAGENS VILL HA: Goss i soffan
DAGENS KLÄDSEL: Tights, shorts över, linne och keps, alldeles för kallt i dag fick jag erfara!
DAGENS SMINK: Roge
DAGENS FRISYR: Uppsatt i låg slarvig knut-tofs
DAGENS HÄNDELSE:
DAGENS LÅT: IN THE CLUB!!!!
DAGENS PLANER: Gå och lägga mig rätt tidigt, runt 22.30
DAGENS SAKNAD: Värmen från en person
DAGENS DUMMASTE: Regnet och blåsten som kom under repet
DAGENS SJUKASTE: Att jag inte kan smälta att vi ska rida i scenerna
DAGENS DROG: Chocklad som alltid
DAGENS ROLIGASTE: Repetitionerna och alla mina fina kollegor!
DAGENS FAVORIT: Att jag inser att jag har hela sommaren här kvar framför mig, det ser jag så mycket fram emot
DAGENS KÖP: Capuccino och chockladpralin (som för övrigt inte var så god)
DAGENS HUMÖR: Glad, stark och frysig
DAGENS ORD: In the club, den har jag sjungit och lyssnat på så mycket idag.... igen :-)
________________________________________________________________________________________________

Sen skickar jag vidare denna till Anna-Lill, Marit, Fredrik, Oskar, Cissi och Sandra. Så varsågoda och kopiera och berätta eran dag :-)

Inga kommentarer: