tisdag 9 november 2010

Letar och letar, London

Ohhh... det är så jobbigt att göra val ibland. Jag letar lägenhet efter att jag sålt min egna och ska köpa nytt. Låter så bra men är inte så enkelt. Läget ska vara bra, föreningen ska vara bra, storleken, badkar vore nice, balkong är ett plus. För fancy nytt gillar jag inte, de mysiga 20-30-tals lägenheterna är för dyra för mig.... suck.... Och sen går det undan när det varit visning och budgivningen sätts igång. Ska man haka på då? Hur mycket vill jag ge för just den lägenheten?
STORA BESLUT HELT SJÄLV, Det är jobbigt och stressande!!

Men i detta så drar jag till London på fredag morgon. Ska shopa lite på Primarks och sen det som är anledningen till att jag åker, att gå på London Film Museum och se en utställning med Chaplin. Resan är från ett resestipende jag sökte förra året denna tid och fick det i våras!

Inga kommentarer: