torsdag 12 augusti 2010

3 saker

Jag har tre saker jag ska ta upp i detta blogg inlägg.

1. Jag har funderat lite på att lägga ner bloggen. För jag undrar hela tiden om folk läser den. Jag vet ju inte, för om ingen skriver kommentarer är det svårt att veta. Och jag förstår om man inte orkar skriva kommentarer hela tiden. Oskar, om du läser detta så har jag för mig att du skrev något om räknare, hur får man det?

2. Jag har fått en utmaning. Ska spela Alma under september helgerna i parken. Det ska bli kul. Så jag repar så gott jag kan med text och danssteg.

3. Jag har tittat på ett program som jag tycker är rätt charmigt. Om tre prinsar som ska hitta kärleken. Den Indiska prinsen är så rar. Manvendra Singh Gohil heter han. Titta på kanal 2 nästa torsdag kl. 20.00.

1 kommentar:

Oskar sa...

Räknare har jag nämnt och klart att ja läser som säkert så många andra ;-) Kolla med Herr Hallgren, tror det var han som hjälpte mig nämligen....

Förslag: Prova min tanke med min blogg på din blogg; skriv för att du vill och inte för att du vill andra ska läsa det. ...och vila i att folk läser även om dem inte kommenterar vet du ;-)

Kram