torsdag 25 mars 2010

Dagarna rinner iväg och mycket händer.

Det är undervisning, pass, träning i repet, fixa showmaterialet, göra nya klasser.
Till Stockholm och gå på möte, till optikern och mysa med mamma och pappa.
Hem igen till Malmö där våren är här med sin härliga energivåg.
Planerar inför New York resan, planerar inför Vimmerby resan, planerar inför jobb sökningar.

Jag trivs och lär mig att stressa på ett bra sätt utan att springa in i väggar. Tar pauserna och njuter när jag är ledig.
I morgon är en ledig dag och då ska jag träna rep och sen till Kallis och basta och bada i iskalla vattnet. På kvällen blir det mys med Me, myself and I.
Foto: Rowan Thornhill

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dig... nu blev jag väldans nyfiken, ska du till NY? När ska du åka dit?
hoppas allt är bra du verkar ju iaf ha fullt upp.
Kram Keba

Sara Persson sa...

Jo, jag ska till New York nästa fredag, ja om en vecka. Åker iväg med mammsen 4 nätter. Tror allt det ska bli riktigt trevligt!

Unika sa...

Vilka härliga nya bilder du har! Vem är fotografen? Hoppas att du får en riktigt trevlig resa!
Kan du inte hänga på med frisyrutmaningen? Du måste ju inte göra alla 7 i rad eftersom du ska iväg. :)

Sara Persson sa...

Jo, det skulle jag kunna göra Unika, men jag gör nog det när jag kommer hem då istället.

Fotografen är: Rowan Thornhill, en kompis som fotat på begäran av mig
:-)

Rowan Thornhill sa...

Se www.rowanthornhill.se för flera bilder!