onsdag 12 augusti 2009

Jag läser!!


Det är inte många böcker jag läst i mina dagar. Under skoltiden var det mer en lång resa i lera att läsa böcker men i gymnasiet släppte det lite, då jag läste igenom dem då alla Jonas Gardell skrivit.

Sen tog det stopp igen.... läste någon bok här och där...

Det går liksom inte att koncentrera mig! Roar mig inte och tröttnar, har inte ro att sitta ner och läsa.

Men nu efter att lyssnat på alla Stig Larsson triologin om Lisbeth Sallander så har jag läst två böcker inom en månad. Helt jäkla otroligt! Jag är faktiskt stolt över mig själv! Hoppas det fortsätter så här, för det är mysigt att vara vän med en bok.

2 kommentarer:

showgirl sa...

Hejsan!
Jag ska hälsa tebax från boysen:-)

Och tack för den fina tanken.
Det var fan det jävligaste rent ut sagt jag någonsin gjort, bläää...

Men men.
Ta hand om dig.
Kram

Unika sa...

Klart du kommer fortsätta läsa, det är ju jättemysigt! Bara säg till så ska du få hur många bra boktips du vill av mej. :)