lördag 2 maj 2009

2 maj

I går var det "Valborgsdagen" för danskarna. Fast de kallar den inte så. Men vi var ute en sväng i "Faelledparken" och drack lite vin och öl. Sen åkte jag och Mika till Wallmans och tittade! Efter showen stannade vi en timma och dansade röven av oss! Super kul!

Namnet Brocoli Hero har Mika fått av mig för att han är min Hero sen brocoli kom för att han sprang runt i affären som en hjälte och behövde ett svärd och närmast var brocolin :-)
Så så enkelt var det! Även kallad B. Hero, men det tyckte Mika inte var lika roligt. Man vill väl inte vara en B variant av Hero....

Nu ska jag ut till frukosten Mika gjort och fira min dag idag i Köpenhamn, sen i kväll kommer lite vänner hit!!

3 kommentarer:

Unika sa...

Fira din dag? Fyller du år? Grattis i så fall!
Hoppas ni haft trevligt!

Matilda sa...

Grattis på födelsdagen, en dag i efterskott. Hoppas du hade en fin dag! Kram & Hurra

Sara Persson sa...

Unika, jo, visst var det min födelsedag den 2 maj :-) :-)

Det var en trevlig dag och kväll. Grillade och satt och pratade och myste framför brasan.