söndag 20 juli 2008

Hur söt kan man bli?



Jag har fått äran att träffa Nilo. En urskön unge. Charmigare barn har jag nog inte sett på länge. Jag frågade igår pappan och regissören till Pippiteatern, Fredrik Hallgren om jag fick låna Nilo. Ingen hitt. Fredrik kände inte för att Nilo skulle börja tycka om skinka i yogurt och rå blodpudding på hårt bröd. Jag förstod ingenting.

Det är kul att de har kommit nu alla tre på besök. Fredrik, Nilo och Flickvännen Marit.
Imorgon ska jag spela Pippi. Tänk om Nilo börjar gråta när han träffar Pippi. Eller så kanske det är Fredrik som börja gråta. Nej, det tror jag inte. Här ska det Pippilottas imorgon så mycket så öronen ryker.

Nu ska jag ta ett härligt bad. Som tur var så hade Rutan, som jag och Anna-Lill bor hos badkar. Annars vet jag inte hur jag hade klarat av sommaren....

Inga kommentarer: